Cor(en)Don. Koffertje mag 35 x 25 x 25...Maar mag een kleine sporttas ook?

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
in: Vakantie
1.6K
Erna55
6 jaar geleden
Hoe groot is je sporttas ?
Erna55
6 jaar geleden
Weet je zeker dat de toegestane maat 35 x 25 x 25 cm is ?
ronron1212
6 jaar geleden
Hoe het er uit ziet doet er niet toe als het maar niet groter is dan 55x35x25 Wanneer u met Corendon (Dutch) Airlines vliegt, mag u per persoon 1 stuk handbagage van maximaal 7 kilo meenemen (maximale afmetingen 55 x 35 x 25 cm).

Antwoorden (1)

Zolang de bagage binnen de genoemde maten valt, maakt het niet uit of dat een koffertje of een tas is.