Wat is goedkoper, buitenlands geld bestellen bij de bank of bij het GWK travelex kantoor?

Ik ga naar Londen, en wil engelse Ponden meeneme. nu wou ik weten waar het het goedkoopst is om deze te bestellen.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Vakantie
1.3K

Antwoorden (3)

Het zal niet veel uitmaken of je geld bestelt bij je eigen bank of wisselt bij het GWK.
Het beste kun je je bankpas meenemen en ponden pinnen. Dat is gratis en je krigt de ponden tegen een gunstiger koers dan bij bank of GWK.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
helemaal mee eens
Nu wij de Euro hebben is het nog goedkoper om geld ter plaatse, dus in het land van bestemming , te kopen. Wel aan denken dat je erg vreemd buitenlands geld niet mee terug moet nemen naar huis, je krijgt in Nederland daar relatief maar weinig voor terug
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Vergeet nooit dat je bij een GWK kantoor het personeel ook betaalt, dat zit keurig in de 'wisselkoers' verwerkt. Ik pin daarom altijd in het land waar ik ben, liefst niet op de luchthaven, daar wil de koers nog wel eens negatiever uitvallen dan in de stad bij een bankgebouw.