Bestaat er een website waarop je een deur tot deur reis kan plannen die ook vliegreizen meeneemt?

Ik zou graag willen weten of er een planningstool bestaat die ook rekening houdt met internationale vliegreizen, zodat ik de beste reis kan boeken vanuit mijn huis naar bijvoorbeeld een buitenlands kantoor van mijn werkgever. Ik heb gegoogled, maar heb niks kunnen vinden.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Vakantie

Antwoorden (2)

Dat hoort je werkgever te regelen (en betalen). Die wil de goedkoopste reis hebben ook al moet jij daarvoor midden in de nacht op Schiphol zijn.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
De meeste tools zijn gericht op leisure en niet op business. Een Expedia bijvoorbeeld, daar kun je zowel vliegreis als hotel aangeven.

Verder hebben veel grote business travel agencies meestal wel een tool. Vraag aan je locale travel manager/booker welk reisbureau zij gebruiken en of deze een reisplan-tool heeft, deze travel booker zou je uberhaupt hier verder wegwijs in moeten kunnen maken.

Sowieso zal het de bedoeling zijn dat je via het reisbureau van je werkgever boekt aanzien bij deze ook de prijs afspraken van travel providers geladen waar jij in welke tool dan ook geen gebruik van kan maken.