kun je met rabobank in Engeland pinnen of moet je dat eerst activeren ?

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
in: Vakantie
2.2K
dudemeister
8 jaar geleden
achterkant kaart moet Measto staan
en 1 x maal gepind hebben in Nederland ermee voor die het doet in het buitenland

Antwoorden (1)

Pinnen kan bij de Rabobank overal binnen Europa. Voor daarbuiten kan dat apart ingesteld worden. Om in Engeland te kunnen pinnen hoef je verder dus geen actie te ondernemen.

Toegevoegd na 34 seconden:
Let wel op dat er in het buitenland aan pinnen extra kosten verbonden kunnen zijn.