Ik wil later verhuizen naar een ander land in europa is dat mogelijk? zo ja wat moet je allemaal doen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Vakantie
Ritsuka
11 jaar geleden
Welk land? Iets als Belgie of Duitsland is naar mijn weten niet zo moeilijk

Het beste antwoord

Binnen europa is geen probleem,vrij verkeer van mensen en goederen,je zal alleen wel een inkomen en huisvesting moeten hebben,daarnaast is het wel handig als je hier geen schulden hebt en de taal van het land van je keuze machtig bent
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
bedankt

Andere antwoorden (2)

Zie de bron: de rijksoverheid geeft aardige basisinformatie waarmee je verder kunt.
Informeer bij het consulaat van het land van je keuze wat de voorwaarden zijn. In beginsel is er vrij verkeer van mensen en goederen binnen de EU, maar in de praktijk heeft elk land weer andere bijzondere vereisten waaraan je moet voldoen.
Als je googelt op 'emigreren' krijg je een waslijst aan sites te zien waar je informatie op kunt vinden.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je kunt emigreren naar Spanje, altijd lekker warm (behalve nu ) en toch nog Nederlandse cultuur af en toe. Wat je allemaal moet doen vindt je op de pagina hieronder.