is het mogelijk om ongeorganiseerd en op eigen houtje door rusland te reizen?

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
in: Vakantie
ronron1212
8 jaar geleden
Ja dat kan.
gvrox
8 jaar geleden
@ronron1212 bron ?
ronron1212
8 jaar geleden
http://www.veiligopreis.info/reisadvies-per-land/rusland.htm
gvrox
8 jaar geleden
@ronron1212 en hoe krijg je dan een visum ? Je moet een brief hebben van een Russische reisorganisatie, of van een Russisch hotel om een visum aan te vragen; ik denk dat je dus alles vooraf (reisplan en hotels) geregeld moet hebben. Misschien is dat wat de vraagsteller wil, en dan is het wel mogelijk.
ronron1212
8 jaar geleden
Een visum kun je zelf aanvragen. Ik ben zelf een 40 jaar geleden al eens in rusland geweest met vrienden. Was toen een hele klus en veel gedoe om te kunnen gaan. Veel verplichtingen en afspraken met verblijfplaatsen.
ronron1212
8 jaar geleden
@gvrox ik reageer alleen op de vraag ik ga niet bedenken wat de vraagsteller allemaal kan bedoelen met zijn vraag dan moet hij of zij die maar duidelijker stellen.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
ikj wil daar auto huren en dan gaan rondtrekken

Antwoorden (1)

Ik heb het een paar jaar geleden (per fiets) gedaan en dat was geen probleem. Heb wel van te voren een visum geregeld.