Hoe oud moet je zijn om in een hotel te slapen?

Alleen in te checken en er alleen te slapen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Vakantie
3.3K

Het beste antwoord

Als minderjarige ben je handelsbekwaam en daarmee bevoegd om een hotelkamer te boeken. Je dient hier echter wel toestemming voor te hebben van jouw ouders/verzorgers.
Dit staat natuurlijk los van de huisregels die hotels hanteren. Je zal begrijpen dat dat dus per hotel verschillend kan zijn.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

ik weet niet waar je in een hotel wilt slapen maar meestal moet je wel toestemming van je ouders hebben en in sommige hotels zelfs 16+ zijn. In spanje moet je bijvoorbeeld (waar ik was dan) 16+ zijn om in te checken het verschilt dus van hotel