De plastic rand onder aan de tent van een vouwwagen,ik geloof dat dat slikrand heet! Moet die nu naar buiten toe gevouwen worden of naar binnen toe?

Ik zie op de camping dat sommigen het keurig strak naar buiten hebben en sommigen weer keurig strak naar binnen toe hebben.
Hoe hoort het nu eigenlijk?
Wat is het beste?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Vakantie
3.7K

Antwoorden (3)

Ik gang flappen altijd naar buiten . Voor mijn gevoel moet het zo.in ieder geval nooit last gehad van regen in voortent.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ligt er aan hoe egaal de grond is waar de tent komt en hoe hoog de tent staat ,het maakt alleen uit als je laag staat kan er water onderlopen,dan slikranden naar buiten .Als de zij wanden iets schuin weglopen kan het er onder.goed schoonmaken moet altijd met tent afbreken
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik zou ze naar buiten doen en zorgen dat het plastic wat je eronder legt hoog naar binnen staat. Zo kan het water van het dak altijd van de tent aflopen en mocht het onder de tent komen houdt het binnen plastic het helemaal tegen.