Ik heb een vouwwagen jamet texas 1994 gekocht. Maar lukt me niet om op te zetten wie kan me helpen?

Zoveel stokken ben al 2 dagen bezig ..tips?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Vakantie
j5m
11 jaar geleden
Als je hier niet het antwoord of de tips kunt vinden .
zet je vraag dan bij marktplaats.
Of een forum voor vakantiegangers.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Euhhhh... De vorige eigenaar dan? Of gewoon hopen dat iemand op de camping je wil helpen. Hilariteit alom :-)

Het beste antwoord

Op veel kampeer forums zijn opzettekeningen geplaatst. Zie bron. Misschien heb je hier iets aan. Als het je nu wel gelukt is markeer de stokken dan. Scheelt je een hoop werk de volgende keer. Succes
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ja ben ook al 2dagen op zoek op internet... maar das allemaal met kleuren en hier zit helemaal niks oo :(
En de verschillende kleuren plakband liggen al klaar :)
Dank je