wat is goede en duidelijke reisgids voor Java?

niet backpackers

11 jaar geleden
in: Vakantie
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Er zijn een heleboel goede gidsen. ga eens een kijkje nemen bij een reisboekhandel. Zelf wil ik persé een Lonely planet. Maar de Vlaamse Trotter is ook erg prettig. Als je wat meer info geeft over wat je zoekt kan ik je betere informatie geven. Wil je vooral een praktische gids of eentje met achtergrondverhalen en mooie foto's? Mag het Engelstalig zijn?
constant
11 jaar geleden
dank je wel voor de reactie: het mag engelstalig zijn het hoeft geen gids te zijn met praktische info maar idd achtergrondverhalen en verhalen over zeden en gebruiken. We gaan reizen van JKT naar Bali overland met auto.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Te gast is dan zeker een aanrader. Ook leuk zijn de boekjes van het Tropeninstituut http://www.kitpublishers.nl/33693/KIT-Publishers/KIT-Publishers-Catalogus?ThemeID=20
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
http://www.kitpublishers.nl/33693/KIT-Publishers/KIT-Publishers-Catalogus?ItemID=740&title=Landenreeks-Indonesi%EB

Antwoorden (1)

De Insight huidjes zijn altijd de beste. Ook in het Nederlands verkrijgbaar