Mag je als 17 jarige hotel boeken in Amerika?

Hallo.
Een vriend en ik willen juli 2016 een weekje naar New York.
Ik ben dan 17 en ik weet dat ik dan papieren nodig heb om de reis te maken.
Hij wordt 18 in juni, dus dat moet ook geen probleem gaan worden.
Alleen, wij willen in mei al gaan boeken. Hij is dan nog geen 18.
Kunnen wij in mei al een hotel in New York boeken, voordat hij 18 is? Als we gaan is hij wel 18 namenlijk..

Alvast bedankt!

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
in: Vakantie
1.1K

Antwoorden (1)

Nee, dat mag niet, en wel om een onverwachtse reden: Je bent IN NEDERLAND niet handelingsbekwaam. Minderjarigen mogen niets kopen, huren, of lenen, behalve alledaagse dingen (zoals patatjes oorlog).