Zijn er Bagagekluizen bij de cruiseschepen in Miami?

Op doorreis naar de Antillen heb ik een cruisetrip voor 3 dagen in Miami geboekt. Echter, ik wil niet alle koffers meenemen. Weet iemand of er bagagekluizen, de zg luggage lockers bij de terminals zijn? Heeft iemand daar ervaring mee??

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Vakantie

Het beste antwoord

Nee, die zijn er niet:

Are there storage lockers for luggage at the PortMiami?
For security regulations, storage lockers are not available on the Port. Contact your cruise line for luggage forwarding services. Please check with your cruise line for early baggage check in times. Baggage storage is available if your flight departs from Miami International Airport, for a fee. For additional information, call 305-869-1163 or visit the airport site.

http://www.miamidade.gov/portmiami/faq-cruise.asp