Wie kent een leuk hotel in karinthie met zwebd leuk voor kids, onder 1000euro 5personen leeftijd: 43-41-13-7-5 Van19 tot 26 ong. ugustus? DANKUWEL

leuk hotel met zwembad liefst geen 5 sterren onder de 1000 euro in Karinthië mag langer zijn dan 7 dagen als het maar in het budget valt, geen vliegen maar autovakantie, andere vraag zou onze Volvo het wel aan kunnen s80 benzine 1999 170pk automaat met l functie? Hij heeft 2weken geleden apk gehad alleen nieuw voorbandje rest alles top zou ik dan zonder pech komen te staan en wie weet en heeft ervaring met de tijd van wegrijden ivm kinderen maken vaak ruzie.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Vakantie
1.1K

Antwoorden (2)

Ben even eigenwijs, weet dus niet of je dit wil. Maar heb een paar huisjes gevonden, wat iets voor een gezin kan zijn. Een hotel is niet fijn als je er lang bent. Zeker met een gezin. Dit is mijn ervaring.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Heb geen verstand van auto's. Maar zorg voor een goede verzekering (anwb bv) zodat je altijd geholpen kan worden, als je met pech staat.
ps....Volvo is wel een goeie auto...We hebben er ook een. Maar ja, daar heb je niks aan. Fijne vakantie.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Volvo v50. We hebben hem pas...Hij bevalt heel er goed.
Ik ben het met platje eens. Een hotel in Karinthie lijkt mij met de hele familie niet de beste optie. Ik denk dat je Fewo direct nog wel een huisje kan vinden.

Wil je toch meer recreatie faciliteiten voor de kids denk dan aan het huren van een sta caravan of blokhut op een camping

Toegevoegd na 2 uur:
Is een verblijf bij de boer iets voor jullie?

Toegevoegd na 2 uur:
Karinthie is beroemd om zijn meren. Deze zijn vaak zeer geschikt voor kinderen om in te spelen. Lijkt mij een leukere optie dan een zwembad