wat is dit voor gebouw in parijs?

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
in: Vakantie
Cryofiel
8 jaar geleden
Waar staat het?
(Adres, GPS-coördinaten, wijk, of andere lokatie-aanduiding.)
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Cryo toch ; dat herken je toch op het oog ? ;-)
Cryofiel
8 jaar geleden
Ja, nu wel. Toen ik mijn reactie schreef stond de foto er nog niet.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Ah, vandaar ;-) Ik ben een beetje traag vandaag.

Antwoorden (2)

Amadea
8 jaar geleden
Dat is de Dome des Invalides.
Napoleon ligt er bijvoorbeeld begraven.

De Dome, een oorspronklijk Koninklijke kapel / kerp maakt onderdeel uit van een heel complex van musea, dat de militaire geschiedenis van Frankrijk weergeeft en dat bekend staat onder de naam ''Hotel des Invalides".

Toegevoegd na 3 minuten:
Het complete Hotel des Invalides bestaat uit 5 gebouwen ; de Cathédrale de Saint-Louis-des-Invalides, Dôme des Invalides, het Musée de l'Armée, het Musée des Plans-Reliefs en het Musée de l'Ordre de la Libération.