Bestaat er ook iets voor gratis campers vervoeren binnen Europa?

Zag op http://www.apollorv.com/reloc.aspx dat dit mogelijk was binnen Amerika, nieuw zeeland en Australie. Daar krijg je vaak 250 euro aan gratis brandstof en betaal je 1 dollar per nacht.

Toegevoegd na 1 uur:
Je rijdt dan de camper van A naar B. zie http://www.weflycheap.nl/vakanties/camper-relocating-apollo/ voor meer informatie

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
in: Vakantie
1.1K
ronron1212
8 jaar geleden
lijkt me niet te kloppen wat je zegt probeer eens even verder te lezen en te kijken.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Probeer de volgende keer eens even verder te lezen en te kijken, Ronron1212. “Onmogelijk, zó’n goedkope roadtrip” denk je nu waarschijnlijk… Dat dachten wij namelijk ook, maar het is écht waar! Apollo maakt het je mogelijk. Al vanaf $1 per nacht! + gratis brandstof kun je roadtrippen door de VS, Australië of Nieuw-Zeeland!

Hoe dit kan? Voorbeeldje: er staat een camper in Los Angeles, maar Apollo heeft deze nodig in Las Vegas. Om geen mensen in te hoeven huren om de camper te relocaten, laten ze jou dit doen. Op deze manier besparen zij geld én profiteer jij van een bizar goedkope roadtrip in een camper met alles erop en eraan! Enjoy
http://www.weflycheap.nl/vakanties/camper-relocating-apollo/
ronron1212
8 jaar geleden
Bestemmingen: verschillende bestemmingen in de VS, Australië & Nieuw-Zeeland
Prijs: vanaf $1 per nacht!
Inclusief: gratis brandstof tot verschillende maxima, bij inlevering van de bonnetjes
Als vanaf en met een grens en je bepaald dus niet zelf waar vandaan waar heen.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Wat wil je daarmee zeggen? De link voor campers was slechts als voorbeeld dat dat het ook gebeurt in andere continenten. Ik was benieuwd of het ook mogelijk was in Nederland. Dat je voor bijna niets een camper van A naar B kan brengen.
ronron1212
8 jaar geleden
verplichte rit van naar dat lijkt meer op werk.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Binnen Nederland zelf zal het niet. Nederland is zo klein dat je alles binnen enkele uren kunt rijden. Dat zal een camperbedrijf dan echt wel zelf doen.

Het beste antwoord

Ik heb gezocht op internet, maar ik kon geen gratis/goedkope camperverhuur vinden in Europa. In de Verenigde Staten, Canada, Australië en Nieuw-Zeeland zijn er vaak wel mogelijkheden om campers goedkoop van de fabriek naar de verhuurplek te rijden of van de ene naar de andere verhuurplek. Dit heeft er mee te maken dat camperverhuur in dit soort landen erg populair is en campers veel van de ene naar de andere plek worden gereden door toeristen (tijdens een roadtrip). Daarnaast zijn de afstanden hier ook groot.

In Europa worden veel minder campers verhuurd en als mensen een camper huren leveren zij die normaal gesproken weer op dezelfde plek in als waar zij deze gehuurd hebben. Hier is dus nauwelijks behoefte aan het verplaatsen van campers. Het enige waar dus misschien behoefte aan zou zijn is van fabriek naar verhuurplek, maar omdat in Europa de afstanden gering zijn vragen verhuurbedrijven hier geen consumenten voor.

Wil je zoiets doen, dan kom je toch uit op Noord-Amerika of Australië/Nieuw-Zeeland.