zijn er trampolines op slagharen?

Hallo, ik ga naar slagharen vakantiepark voor 2 weken.
Maar ik kan eigenlijk niet zonder trampolines, en ik vroeg me af of iemand weet of er trampolines zijn op slagharen.
sprinkussens, binnenspeeltuin? en ik had gehoord dat er bingo was, waarmee je kaartjes won. kan iemand het uitleggen?

Wat kan je er nog meer doen, (pretpark, zwembad, enz, wat voor activiteiten, of er trampolines/sprinkussens zijn, over de bingo.

alvast bedankt! :)

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Vakantie

Antwoorden (1)

er is inderdaad een bingo, hier kunnen je kinderen en jij aan meedoen en leuke prijzen winnen, je hebt geen trampolines of springkussen, maar wel een buitenzwembad-en speeltuin verder heb je de ''standaard attracties'' en je kan met vervoer van slagharen voor een redelijke prijs na het ponypark en pony rijden.