Vakantie boeken inclusief uitstapjes/activiteiten?

Ik wil graag online een vakantie boeken met daarbij ook gelijk een paar uitstapjes/activiteiten/excursies. Na bijna een hele dag allerlei sites op internet proberen, ben ik dat eigenlijk alleen tegengekomen bij Jiba. Daar geven ze bij een reis aan wat er voor activiteiten zijn en die kun je dan gelijk bijboeken.

Zijn er nog meer sites waar dat kan?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Vakantie
1.1K
jodyenboyke
12 jaar geleden
Waar wil je heen? Als je naar het buitenland gaat, en bij het reisburo je excursies boekt, ben je vaak veel duurder uit. Ter plaatse is vaak net zo leuk en goedkoper. Maar goed misschien kan je eerst wat specifieker zijn met wat je voor vakantie zoekt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Is inderdaad wel handig om te vermelden, ja. Zit op dit moment te denken aan Malta.

Antwoorden (5)

Centerparcs is wel leuk voor de hele famillie het is alleen best duur... Maar wel erig realexx het is een aanradertje van mij ik ga er elke vakantie heen... Veel plezier!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
roompot vakanties
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kras heeft er een heleboek, van zonvakantie tot autovakantie en van alleenstaande vakantie tot rondreizen. Succes ;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Op deze pagina vindt u o.a. Sawadee Reizen en ook bij Egypte.nl kunt u van alles vinden. Als u in Nederland blijft raad ik u aan om de excursies ter plaatse te boeken en van te voren op internet te zoeken wat er in de buurt is (zoals bijgevoegde site met thema en pretparken). Dit omdat u dan kunt kiezen op welke dag u een daguitstap wil doen. Het zou jammer zijn om met bv regen een uitstap te doen in de openlucht.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ook op Hotelveiling.nl kun je all inclusive vakanties vinden, onder de categorie vakantieveilingen.