Voordelige treinkaartjes, is er nog een actie?

Soms heb je van die acties: treinkaartje voor 13,50 bij de Jumbo bijvoorbeeld. Maar alle acties zijn nu verlopen, of zijn er nog een paar? Ik kan geen acties meer vinden...

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Vakantie

Antwoorden (4)

Helaas momenteel zijn er geen actie s. Je moet de actie s van Kruidvat in de gaten houden die hebben vaak zo n actie
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik dacht dat je bij NS zo'n herfstactie hadden.. Was wel aangekondigd.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Herfsttour, 50 euro 2 pers. 1e klas als ik het goed gelezen heb op t station vandaag, verder kan ik me er nu ook geen indenken!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kunt altijd nog marktplaats proberen, vooral tegen het einde van de actie kun je daar kaartjes vinden, en de AH -kaartjes lopen eind oktober af, dus tegen die tijd heb je wel kans