Ik ga op de bonnefooi naar Noord-Italie deze zomer, heeft iemand tips voor campings of mooie side seeings?

Met Noord Italie bedoel ik (Lago Maggiore en het Gardameer) + De Adriatische zee (nabij Venetie)!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Vakantie
2.6K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Een vakantie op de bonnefooi en alsnog plannen? :P Is dat niet een beetje tegenstrijdig? Natuurlijk hoop ik zeker dat mensen je kunnen helpen! Zelf nooit in Italië geweest, dus ik kan het helaas niet doen. :)

Het beste antwoord

Isamar bij Chioggia of La Margarita in Rosalina mare zijn leuke campings dicht bij venezia. De eerste is vijf sterren en de andere drie en meer een italiaanse familie camping.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

als wij tips gaan geven blijft er weinig bonnefooi over...

maargoed, alles wat je wil weten staat hier in

http://www.bol.com/nl/p/nederlandse-boeken/capitool-reisgids-italie/1001004001951539/index.html?Referrer=ADVNLGOO0020087731bnp
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het gebied rond het Idromeer is erg mooi, een vergeten plekje in Italie.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Net over de grens in Cannobio heb je een aantal campings aan het Lago Maggiore