Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Als er bij een hotel minimale inschrijfleeftijd 18 staat en ik ben dat maar 2 andere niet mag dat?

Hoi, ik heb net met 2 andere vrienden geboekt voor een hotel in Keulen en na het boeken zagen we pas minimale inschrijfleeftijd 18, ik ben dan 18, maar hun zijn 17 en 16, zou dat een probleem zijn?

Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
in: Vakantie
11K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

Sommige hotels laten geen gasten onder de 18 jaar toe (Kinderen van ouders uitgezonderd). Je zult het na moeten vragen bij het betreffende hotel.
(Lees meer...)
Toegevoegd op 13 december 2019 15:04: bron
SimonV
4 jaar geleden
Heb je op jouw bankrekening de kamers geboekt? Dan zou het geen probleem moeten zijn, want jij hebt je op die kamers ingeschreven.
Heeft een van je vrienden die kamers geboekt? Dan zou ik het advies van SimonV aanraden: vragen aan het des betreffende hotel of dat ook goed is.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
Hoi Marloessoe,
Wat was het antwoord? Ik denk dat het hotel wil dat er een "verantwoordelijke volwassene" aanwezig is en dat ben jij. Volgens mij zou het geen probleem moeten zijn.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding