Wat is een oplossing voor vakantie in de USA met een iPhone? Hoe kan ik zonder torenhoge kosten toch bellen en internetten?

iPhone in het buitenland

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Vakantie

Het beste antwoord

Een prepaid kaartje of maandabonnement aanschaffen die lage tarieven voor bellen naar NL hanteert.

Doordat je dan een US kaartje gebruikt liggen de kosten heel laag vergeleken als je een NL sim zou gebruiken.

Als je toch nog bereikbaar wilt zijn op je nromale nummer, neem dan een tweede telefoon, zodat je kan zien wie je belt, maar niet opnemen. (Want dat kost je nog steeds geld als je in het buitenland gebeld wordt). Bellen doe je in de VS alleen met je VS abbo.

Als je in de buurt van een pc bent met wifi kan je ook een voipdienst gebruiken om naar NL te bellen, dat kan bij sommige heel goedkoop of voor een paar minuten zelfs gratis.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

In veel hotels hebben ze Wifi, kan je internetten. Bellen kan je dan doen via Skype op je telefoon, als de Wifi hebt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
escape
12 jaar geleden
Als je zelf in de USA bent geweest, dan weet je dat het heel normaal is dat hotels zomaar 25 dollar per dag vragen voor het gebruik van hun Wifi.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik ben zelf in Amerika geweest ja, en heb in 4 hotels daar gezeten in de staat Florida en bij al die hotels was de wifi GRATIS...
Utrecht
12 jaar geleden
Ik ben ook al verschillende keren in de VS geweest en mijn ervaring is dat WiFi vaak gratis is (zelfs/meestal in de goedkopere hotels).
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dank jullie wel!