Hoeveel zakgeld moet ik meenemen naar Dubai?

Goedenavond dames en heren,

ik ga binnenkort richting Dubai. ik ben 5 dagen aanwezig en wil een beetje een beeld hebben van de uitgaves. ik ga met mijn broer en we gaan niet veel chieckiemiekie doen. het blijft bij eenvoudig en overnachting moet niet inbrekend zijn. Met hoeveel euro zakgeld per dag moet ik rekening houden voor je 'levens behoeftes' en enkele 'uitstapjes'??

9 jaar geleden
in: Vakantie
4.7K
tinus1969
9 jaar geleden
En chieckiemiekie is...?
Amadea
9 jaar geleden
Vermoedelijk "de rijke toerist uithangen"?
janprokles
9 jaar geleden
niet chique gaan doen en inderdaad.. niet de rijke toerist uithangen
ItisILeClerc
9 jaar geleden
1 bankpasje moet voldoende zijn
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ik las zojuist dat met betrekking tot bepaalde zaken het prijspeil lager ligt dat in West-Europa. Dus dan kun je vast zelf wel bepalen wat je zo ongeveer nodig hebt, lijkt me (?). Bronnen:
- http://www.landenportal.nl/dubai.htm
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Als je gewoon doet, dan zijn de prijzen zelfs iets goedkoper dan in NL. Alcohol is erg duur, een taxirit of een restaurantbezoek zijn goedkoper, als je dus niet op chique gaat. Orienteer je van tevoren goed, er is veel info te vinden. Bronnen:
- http://www.numbeo.com/cost-of-living/compare_cities.jsp?country1=Netherlands&country2=United+Arab+Emirates&city1=Amsterdam&city2=Dubai

Het beste antwoord

Je kan rekening houden met 50 euro per dag voor lunch en avond eten. Indien je fastfood eet, kan het natuurlijk ook goedkoper. Voor openbaar vervoer en taxi en wat uitjes zou je nog eens 25/50 euro per dag kunnen rekenen. Het is uiteraard ook mogelijk om honderden euro's meer uit te geven. Een tip: Als je de Burj Khalifa wil bezoeken, boek al in Nederland de tickets! Ze zijn ter plaatse duurder en vaak is het ook uitverkocht.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
janprokles
9 jaar geleden
eindelijk iemand die mij een fatsoenlijk antwoord kan geven... Bedankt!