wie weet hoe het zit met parkeren in Calais ? Wij gaan één week naar Engeland

het vvv in calais geeft geen antwoord !

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Vakantie
4.1K
ronron1212
11 jaar geleden
zonder auto?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Wat is de bedoeling, dat je met de auto naar Calais gaat (en waarom dan Calais) en daar de trein of de boot pakt en dan een weekje naar Engeland gaat?
Of wil je iets anders?
HeerVoldemort
11 jaar geleden
Bel met de rederij die jullie vaar overtocht regelt. Of anders met die gasten van de Eurotunnel. Zij zullen die vraag vast vaker krijgen. En anders neem je de auto mee, op de boot of op de trein.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Zorg dat je auto goed leeg is. Bij Calais lopen goedzoekers rond...
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Goudzoekers natuurlijk
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Goed zoekende goudzoekers ;-)

Antwoorden (1)

Bij de veerhaven is een "lang parkeren". 7 dagen kost 29 euro.
bamibal