Hallo, ik ga naar engeland met de boot, ik heb geboekt op po ferries en heb een bevestiging email gehad maar moet ik die uitprinten of niet?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Vakantie

Antwoorden (2)

Als je met je auto gaat dan heb je je kenteken op moeten geven. Dan is dat geregistreerd als boekingsvervoermiddel en word je automatisch ingecheckt zodra je met dat vervoermiddel aan de haven van inscheping verschijnt.

Het kan geen kwaad de bevestiging uit te printen en de print mee te nemen voor het geval de boeking niet volgens plan verlopen is. Je kan dan ter plaatse aantonen dat je wel geboekt hebt en betaald en op welk vervoermiddel.
Ga je zonder vervoermiddel over dan kan de bevestiging dienen als plaatsbewijs. Dus ook dan is het aan te bevelen de boeking uit te printen!
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Mag wel, hoeft niet. Als je het boekingsnr wat op de bevestiging staat maar meeneemt.

Bron: http://www.poferries.nl/tourist/content/pages/template/_footer_about_faq_faq.htm