waar komt de afbaken drift van engelse kampeerders vandaan?

Ik sta op een Franse camping en elke Engelsman die hier komt begint als eerste zijn hele stuk af te zetten met een stuk of 6 windschermen om zijn stuk af te bakenen.
Nu is dat helemaal niet nodig want er staan hier heggen van 3 meter hoog tussen de plekken in.

En ze doen het echt allemaal. Zelf zo dat ze de helft van hun plek niet kunnen gebruiken. Ze maken dan een toegang van de laatste stok die ze steeds als ze er lang zijn snel weer terug zetten.

Voor de rust hoeven ze het niet te doen, ze zijn allemaal veruit de luidruchtigste op de camping.

Daar ze het allemaal doen moet daar een filosofie achter zitten

Toegevoegd na 1 dag:
Ter info:
Nee geen wind hier en nu een Ier tegenover me gekomen die ook nu 7!!! schermen heeft neergezet.....

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Vakantie

Antwoorden (5)

's lands wijs, 's lands eer: Gewoonte dus.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Waarschijnlijk is het gewoon toeval.
Het zijn misschien allemaal beginnelingen die hartstikke zenuwachtig zijn en dus over alles een enorme trammalant maken.
Ik heb genoeg Engelse kampeerders gezien die als de rust zelve hun tent opzetten, en net als iedere nette kampeerder geen geluidsoverlast bezorgde. Het is maar net wat je tegenkomt.

Toegevoegd na 14 seconden:
Trammelant*
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ze zijn gewend op een eiland te zitten ?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
amigo
12 jaar geleden
ha ha dit is misschien niet het BESTE antwoord op deze vraag maar veruit het grappigste dus van mij een + ter compensatie van die minnen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja dank je wel. Het was inderdaad als een beetje humor bedoeld. Vraag me dan ook af waar ik die minnen voor gekregen heb ?
Was toch wel duidelijk dat het niet serieus was ?
Ik vermoed dat engelse een grote behoefte hebben aan hun privacy.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Misschien proberen ze op alles voorbereid te zijn.

zie ook bijgevoegde link: daarin schrijft iemand: ik snap nu waarom de engelsen allemaal een windscherm bij hun tent zetten. Juist ja, tegen te wind!!!!

Ik geef toe, rondom is overdreven maar dat kan het toch ook zijn.

Toegevoegd na 44 seconden:
o ja, het stukje staat aan het eind van dag 8
amigo