wij gaan met vakantie naar de cote d'azur (Frankrijk). Nu willen we halverwege ergens overnachten. Wie heeft goeie tips?

Omdat het een afstand van 1250 km is, willen we na 700 km ergens in overnachten. 2 volw. en 3 kinderen (4,7 en 9 jaar) Wie heeft er tips en wat is handiger: een b&B of een hotel langs de weg? Niet te duur, het is alleen maar om te slapen, ontbijten doen we wel bij een supermarkt.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Vakantie
1.5K

Het beste antwoord

U zou kunnen kijken naar Formule 1 hotels, bijvoorbeeld in Dijon of Lyon. Zijn goedkoop en vaak goed gelegen ten opzichte van de snelweg. Ben zelf een keer in Grenoble geweest in een Formule 1 hotel, dat was prima.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
paulus811
11 jaar geleden
Goed antwoord +. De steden liggen ongeveer op de helft en Formule 1 hotels zijn goedkoop. Bepaald niet luxe, maar daar wordt ook niet naar gevraagd.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
+. We hebben er inderdaad ook goede ervaringen, als het niet om luxe draait. We hebben er wel ontbeten, maar dat moet je bij de reservering dan al aangeven.
jodyenboyke
11 jaar geleden
Bij Dyon ligt ook een goedkoop hotel langs de snelweg bij een benzinestation en wegrestaurant van een andere keten.(accor?) Meen toen rond de 30 euro betaald te hebben voor een 3 pers. kamer zonder ontbijt. Betaling ging met creditcard.

Andere antwoorden (3)

Als u via Luxemburg gaat is Avignon een prachtige tussenstop waar u zeker zal terugkomen.
Aan de rand net voor het binnen rijden van Avignon zijn er een paar leuke hotelletjes, niet duur maar met goede service.
Is op wandelafstand van het centrum met het mooie Paleis des Pape.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
paulus811
11 jaar geleden
Avignon ligt op 1150 km van Utrecht. Vanaf daar kunnen ze bijna naar de eindbestemming lopen. Niet echt een aanrader voor iemand die op 700 km van huis wil overnachten.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ja ik weet het maar het is zo mooi.
Ik heb het een beetje verkeerd ingeschat, van bij ons is het +/- 900 km, vandaar.
Bij bijna alle grotere Aires langs de tolwegen zijn hotels waar je prima voor een nachtjes kan overnachten. Ontbij gaat dan bij een van de restaurantjes op het terrein of buij de winkel van de pomp. Na 700km zit je waarschijnlijk egens in de buurt v, Maçon (als je in zuid Nederland woont) dat is een behoorlijke stad waar én veel te zien is, én veel overnachtingsmogelijkheden zijn.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik ken je route niet dus ik kan je geen echte tips geven. Formule 1 is inderdaad goedkoop maar ik vind het helemaal niets. Slapen op een industrieterrein in een prefab kamer.Voor iets meer geld kan je veel beter krijgen.

Onderstaande sites geven vaak wel leuke betaalbare adresjes

Toegevoegd na 6 minuten:
onderaan op de pagina van hurktoilet staan andere ketens die veel beter zijn dan de uitgewoonde zooi van Formule 1 en ze zijn vaak maar iets duurder