Kan je er achter komen waar een appartement staat als je hebt geboekt bij casamundo?

Ik heb een vakantie geboekt bij casamundo. Heel mooi huisje. Nu werd er ongeveer gezegd dat het in de buurt vsn een stadje was waar ook de locatie ongeveer word aangegeven. Nu ben ik op zoek gegaan via andere sites maar daar staat dat het ergens ligt ongeveer 10 km verderop. Maar ook daar staat op een kaartje de locatie op dezelfde plaats als bij de eerste. Een of twee km verschil vind ik niet erg maar 10 vind ik vrij veel. Kan ik er achter komen waar het huisje echt ligt zonder een van de sites die ze verhuren te vragen. Want die hebben een soort zwijgplicht ivm privacy van de verhuurder.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Vakantie

Antwoorden (1)

heb je google maps al geprobeerd? Als je al een adres hebt tenminste.