Zijn er grote kortingen op last minute tickets

wanneer je op schiphol kijkt of er tickets over zijn? Dus dat je binnen een paar uur na aanschaf al vertrekt. Je gaat dus met je koffers naar Schiphol al.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Vakantie

Antwoorden (2)

Klopt! Ik heb dat ooit eens gedaan, en ik kwam op Mallorca voor €200. Ik kon ook nog een aantal verre reizen kiezen. Achteraf gezien was ik net zo goedkoop uit geweest met 'vroegboekkorting'. Maar het is wel leuk omdat je niet weet waar je terecht komt.
Niet doen in het hoogseizoen, toen was er niks meer voor me..
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Volgens mij niet. Zo slecht gaat het niet met de luchtvaartmaatschappijen, dus die zullen daar niet zo snel op in gaan.