Hoe ga je 3 of 4 dagen goedkoop naar Disneyland Parijs?

Vriend van mij vraagt dat. Hij wilt met ze vriendin daar heen. Ze hebben geen auto of rijbewijs.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Vakantie

Antwoorden (6)

Liften is toch het goedkoopst.
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Haha, creatief! +1
Met de trein natuurlijk.
Er zijn zelfs van tijd tot tijd (zo niet bijna altijd) combinatie-aanbiedingen voor trein plus toegang, en voor twee personen schijnt dat prima te doen te zijn.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als ik jou was zou ik eens bij de aanbiedingen van Peter Langhout kijken. Die hebben nog wel eens goedkope busreizen naar Disneyland. Ik ben er een paar jaar geleden geweest (4 dagen, inclusief een bezichtiging van Parijs, hotel o.b.v. ontbijt en diner) voor nog geen 200 euro.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als er ook kinderen gaan, is het leuk om met OAD te reizen. Deze maatschappij heeft een Disney-bus waar de kinderen onderin de bus onder begeleiding gaan knutselen en films kijken. Ook niet zo heel duur, trouwens. Neem gewoon eens een kijkje!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Liften en dan ergens onder een hek doorkruipen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ik ben laatst voor 2 keer 35 euro naa parijs geweest

zo goedkoop joh

dan hoef je alleen de entree nog te betalen,die zal rond de 45 euro zijn
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
en hoe kreeg je dat voor elkaar?