zijn er goedkope last minutes naar curacao in februari?

Ik wil graag naar een warm land op vakantie in februari. Nu vind ik Curaçao erg duur en wil ik wachten tot ik een goedkopere last minute zie (all inclusive+vliegtickets) weet iemand of die er zijn in februari en hoe duur dat ongeveer per persoon zou zijn?
En anders welk ander land in februari nog lekker warm is en niet te prijzig?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Vakantie
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ehm, alles onder de evenaar is lekker warm in februari....
jodyenboyke
9 jaar geleden
Egypte is gelukkig weer helemaal veilig en altijd heerlijk zonnig en warm aan de Rode Zee. Je zou max. 600,00 p.p. kwijt zijn voor een heerlijke all-in vakantie! Temperatuur in febr. gemiddels 25 graden (meestal hoger) en zeewater rond de 22 graden.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Niet echt ik ben vaak naar Curaçao geweest en het is het goedkoopst in de winter. ( in de winter is het zelfs nog warmer omdat er minder wind waaid)
jodyenboyke
9 jaar geleden
Kijk regelmatig naar de aanbiedingen van Travelbird voor Curacao. Ik heb al regelmatig aanbiedingen zien langskomen.
Egypte is mijn favoriet en ook een aanrader. Succes met je keuze!

Antwoorden (2)

Medio februari 2015 valt het carnaval op Carnaval en de daaraan gekoppelde vakantie. De ticketprijzen van alle maatschappijen die op Curaçao vliegen zijn dan behoorlijk hoog, ik denk dat een lastminute lastig wordt aangezien de vliegtuigen dan vol zitten. je kunt kijken of deze eind februari weer wat lager worden. In januari komen de Werelddeal-weken weer van de KLM misschien kun je dan een goedkopere ticket boeken voor eind februari.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Het goedkoopste is om alles zelf te regelen en dus vliegticket en accommodatie los van elkaar te boeken. Zeker als je alleen reist, omdat packages gebaseerd zijn op 2 personen.

Als je goed zoekt naar vliegtickets (KLM, Arkefly, AirBerlin) kun je voor +/- 500 euro al retour. Er is veel c

Toegevoegd na 4 minuten:
... Er is veel concurrentie naar Curacao, dus zelfs in hoogseizoen moet je een ticket onder 600 euro retour kunnen vinden.

Check ook Aruba en Bonaire, want vliegen tussen de eilanden is zo'n 50 USD enkele reis. Dan kun je ook via een ander eiland hoppen! :-)

En voor goedkope, veilige en leuke studio's of appartementen kun je eenvoudig via bijvoorbeeld www.casacama.com boeken. Dan boek je rechtstreeks bij een eigenaar en dat is veel goedkoper dan bij een hotel.

Toegevoegd na 6 minuten:
En heb je ook aan Suriname gedacht? Een vliegticket naar Paramaribo is iets duurder dan naar Curacao, maar de vakantiehuizen in Suriname zijn veel goedkoper en ook het eten en drinken is veel goedkoper dan op Curacao. En het is daar ook superlekker warm! :-)