Ik zou gaag verblijven in een engels (Londens) gastgezin, hoe gaat dit in zijn werk?

Ik zou graag in een Engels (dit mag in Amerika zijn, maar het liefst in Londen) gastgezin verblijven. Vooral omdat ik dan mijn Engels kan bijschaven, maar ook omdat ik graag de cultuur en het dagelijkse leven van daar wil leren kennen. Ik heb wel Engels op school maar voor mij is dit niet voldoende. Ik had graag geweten hoe dit in zijn werk gaat. Maar ik had ook graag geweten hoe je aan zo'n adres komt van zo'n gezin. Ik heb al op het internet gekeken , maar ik vind helaas niets . als iemand een goed en vriendelijk gastgezin vind mag je altijd de naam en het adres geven. Vriendelijke groeten Lisa

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Vakantie
1.6K
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Vraag het aan je mentor, meestal weten ze op school wel hoe dat werkt.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Informeer eens bij bureau Wegwijs in Den Haag. Via dit bureau heb ik ooit een gastgezin plus cursus Engels geregeld voor mijn kind. Goede ervaringen mee.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Als je als au-pair wilt gaan kun je je aanmelden bij een bemiddelingsbureau. Google dan op au-pair Engeland/Amerika of au-pair Londen
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Bedankt voor deze antwoorden reeds te geven, maar heeft er hier iemand echt rechtstreeks evaring mee?
Dan zou ik graag weten hoe het in zijn werk gaat enzo

Antwoorden (1)

Beste Lisa,

ik raad je aan het via een opleiding/ onderwijsinstelling te proberen. Er bestaan internationale uitwisselingsprogramma' s, wie weet kom je daarvoor in aanmerking. Als je als zoekterm international student exchange gebruikt vind je heel wat. wellicht kom je via ISEP of ASSE verder.

Een ander idee is contact opnemen met de ambassade van het Verenigd Koninkrijk, wellicht dat zij je kunnen doorverwijzen. veel succes!