Hoe zwaar mag je extra tas handbagage Ryanair zijn?

Binnenkort ga ik vliegen met Ryanair. Ik reis alleen met handbagage en op ryanair.com heb ik gelezen dat je één kleine trolley/tas mee mag van maximaal 10 kg en dan nog een kleine tas. Er staan wel afmetingen voor die 'kleine tas' maar geen gewicht. Wat is het maximale gewicht voor die tas?

Toegevoegd na 1 minuut:
http://www.ryanair.com/nl/reisvoorwaarden/regulations-cabinbaggage/

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Vakantie

Antwoorden (1)

De 10 kg geld voor alles van handbagage bij elkaar, voor de gewone tas en de kleine tas dus. Elke reisorganisatie heeft het op die manier, ze bedoelen dat het totaal 10 kg mag zijn.