Waar tref je een gemiddelde temperatuur aan van >20 in februari/maart indien men niet langer dan 5 uur wil vliegen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Vakantie

Het beste antwoord

Madeira, Canarische eilanden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
sorry, ik zal even een brief schrijven !!!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
2 keer op Madeira geweest, midden in de winter: stralend weer, in zee gezwommen!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Aha, de brief hielp!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
lol
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
xD

Andere antwoorden (9)

Op de zuidelijker eilanden van Griekenland is dat gebruikelijk!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Algarve ,Portugal. Momenteel 11.30 hrs. in de zon op het terras 30 graden.
De regenverwachting tot 4 feb. 20%. 2 1/2 tot 3 uur vliegen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Tenerife is bekend om zijn zonnig klimaat heel het jaar door. Is ongeveer 4.5u vliegen.

Toegevoegd na 2 minuten:
Vooral het zuiden is altijd goed weer
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Gambia!!! Is in opmars.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Eilat in Israel. Wordt flink mee gestunt door Corendon en Arke
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Andalusie Spanje, Marokko, Tunesie

1 uur langer vliegen (ca. 6 uur) en je bent van zon verzekerd op de kaapverdische eilanden.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Cyprus! Is lekker weer en nog mooi ook!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Lanzarote, het ligt bij de canarische eilanden. Ongeveer 4 uurtjes vliegen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Turkije is ook niet zo ver. Vanaf maart is het daar ongeveer 20 graden