Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

ik heb famillie in turkije ik wil voor het eerst in 7 jaar weer naar ze toe 1 probleem ze wonen 142 km van syrie kan ik er heen ??

zouden jullie mij kunnen helpen

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Vakantie
953

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Als het niet veilig is, wordt er een negatief reisadvies gegeven. Dus ja, voorlopig is het veilig genoeg.
Blijf bereikbaar in noodsituaties
In geval van nood (bijvoorbeeld een natuurramp of politieke onrust) is het goed als uw gegevens bekend zijn. De ambassade of het consulaat kan u in dat geval bereiken. U kunt zich registreren bij het ministerie van Buitenlandse Zaken.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ik denk toch ook dat jouw familieleden heel goed kunnen inschatten of het bij hen dreigend is?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Goede tip JanLast, daar had ik nog niet aan gedacht, maar contact opnemen met hen zou al veel duidelijk maken.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Die mensen weten ook niet of het er veilig blijft ze leven al een paar jaar in angst ze hopen natuurlijk dat het veilig blijft maar ik maak me geen zorgen om syrie zelf ik maak me druk om is vooral om dat ik de grens ken het is makkelijk over te gaan je zou het kunnen vergelijken met nederland en belgie en de Turkse soldaten zijn vooral actief tussen de grens Turkije koerdistan

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding