Is er een rol on rol off boot naar Egypte vanaf het Europeese vaste land die vaart?

Wij gaan met een groep van 5 personen een half jaar reizen per motoren en vrachtwagen van 12 ton van Nederland naar uiteindelijk Zuid Afrika Kaapstad. Wij zijn al een lange tijd opzoek naar een boot die vaart vanaf het Europese vaste land naar Egypte. Weet iemand iets wat wel vaart, het meeste is nl uit de vaart genomen.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Vakantie

Het beste antwoord

De reguliere ferry's tussen Turkije en Egypte zijn door de politieke onlusten in Egypte stopgezet. Enige optie die ik kan verzinnen is een dure. http://www.grimaldi-freightercruises.com/