Wat is de makkelijkste manier om van Krakau naar Auswitz te gaan?

Ik overnacht in Krakau en wil al vroeg richting Auswitz. Is de bus het makkelijkste of de trein? (Ik heb via NS International al kaarten voor al het treinverkeer in Europa)

Wat te doen als je daadwerkelijk bij Auswitz bent? Kun je daar een gids huren of met een groep mee gaan of een koptelefoon? Wie heeft er ervaring mee?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Vakantie

Het beste antwoord

De makkelijkste manier is de bus, die stopt bij de hoofdingang, de trein niet. Je kan ook in Krakau een gids met busje huren. In Auschwitz lopen gidsen rond, meestal wachten ze totdat er genoeg mensen zijn voor een groep.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Van de trein naar de hoofdingang is 2 kilometer, er rijden taxi's, pendelbusje weet ik niet.