Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Is er een zomervakantie site zonder addertjes onder het gras ?

Ik wil graag met mijn vriendin 1,5 / 2 weken op vakantie. Vertrekdatum 4 Augustus. Maar elke keer als ik op internet zoek naar vakanties tot een bedrag van 500,- p.p. komen er nog een honderden euro's aan dingen overheen waardoor de max prijs wordt overschreden. Bestaat er een site die duidelijk uitlegt wat de prijs is en dat je niet achteraf krijgt te horen dat je de kleine lettertjes beter had moeten lezen..
Het liefst all-inclusive ;)

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Vakantie
512

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Ja Rick ,
Surf eens naar www travelbird.nl en schrijf je in op hun nieuwsbrief met aanbiedingen voor de voordeligste vakanties. Wij waren verleden jaar in Duitsland met Travelbird voor een week en alles verliep vlekkeloos. U moet wel op voorhand betalen met een visa of andere bankkaart . Maar dit was allerminst een probleem.Als je betaald hebt krijg je op je PC of Laptop een Voucher toegestuurd . Die print je af en verder moet je niks meer doen dan de voucher afgeven aan de onthaaldesk van het hotel op de dag van aankomst .
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding