Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wie weet buitenlandse vakantie adressen waar huisdieren welkom zijn.(2 honden)?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Vakantie
935

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (9)

Dat is nogal een algemene vraag...
Lijkt me logischer om eerst een vakantie-adres te zoeken en dan bij de eigenaar daarvan te informeren of er huisdieren welkom zijn. Ik kan hier nu wel een adres uit Wit-Rusland neerzetten maar of jij daar nu wat mee kunt...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Er zijn zoveel adressen waar huisdieren welkom zijn maar het is afhankelijk wat jij wilt, in een huisje, tent, waar in het Buitenland.

Op veel sitess kan je het aangeven. Ook bij belvilla, daar kan je een opdracht ingeven en geven hun al aan hoeveel accomodatie met en zonder huisdier er zijn.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik weet nog wel een buitenhuis in Afganistan! Kost weinig, en die twee honden heb je hard nodig daar!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Zoek via Google bijvoorbeeld eens met hondenvakantie of hondenvakanties, voor twee resultaten zie onder.

(td)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als je googelt op "op reis met de hond" kom je behoorlijk wat sites tegen. Op www.dogsincluded.nl bijvoorbeeld kun je zoeken per land, regio, aantal honden, aantal personen, enz.
Succes!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ha, die Minou;

Iets specifieker vragen zou het antwoorden een stuk eenvoudiger maken. Mijn broer en schoonzus hebben onlangs nog een woning in de Ardennen gehuurd en daar met hun zes honden vakantie gevierd, dus het kan wel degelijk.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
In Polen en Tsjechië zijn mensen gek op honden en neemt iedereen zijn hond mee overal naar toe. In hotels en op campings zijn jullie daar meestal ook welkom.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hier boek je voordelig huizen, hotels en kastelen waar je als hondenbezitter meer dan welkom bent. Ze bieden meer dan 20.000 plekken in heel Europa die zeer geschikt zijn om samen met je hond vakantie te vieren. En geven informatie over alles wat je zoal moet weten als je met je honden naar het buitenland afreist.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik was eenskeer met me hond naar madrid geweest.
daar waren ze wel welkom..
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding