Zijn er kampen/campings in Nederland waar je geen elektronica mag gebruiken?

Ik zoek een leuk kamp of een camping (21+) in de natuur, waar je geen elektronica mag gebruiken. Of een soort van middeleeuws kamp.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Vakantie
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Staatsbosbeheer heeft campings en huisjes te huur. Ik heb geen ervaring met kamperen bij deze organisatie, maar je kunt eens kijken op de website. Ik keek daar net en vond een hoop info over kamperen.
Zie www.staatsbosbeheer.nl
Je hebt ook Natuurmonumenten. Ik keek daar even kort op de site, maar werd daar minder goed wijs uit. Als je zin hebt om wat verder te zoeken en er meer tijd voor uit te rekken dan ik deed, zie
www.natuurmonumenten.nl
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
staatsbosbeheercampings zijn vaak heel rustig en gezellig, ze hebben ook (op de campings waar ik was) een vuurplaats waar 's avonds iedereen die zin heeft omheen gaat zitten, maar elektronica is niet verboden. Relaxt is het wel!
Amadea
9 jaar geleden
Er zijn geen stopcontacten op campings van Staatsbosbeheer, dus wat heb je dan aan elektronica?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Mensen die non-stop facebooken, selfies maken en alles instagrammen op hun smartphones en Ipads, is wat ik probeer te vermijden. Gewoon even lekker tijd voor jezelf en andere mensen (persoonlijk contact!) in de natuur zonder al die sociaal-medisch onzin om me heen.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Het enige wat ik me kan bedenken waar elektronica echt verboden is, is op LARP-weekenden. In Ommen hebben ze dat één keer in de zoveel tijd.
Wel mooi; je zag de kinderen daar in een weekend tijd veranderen en meer sociaal worden

Antwoorden (1)

Een paalcamping is geschikt want daar is niets behalve een grondwaterpomp.