waar in griekenland(eiland) is het mooi en niet te duur zeg maar (zie uitleg)?

ik wil in de zomer vakantie naar griekeland op een eiland(maakt niet uit welke, wel een beetje goed koop). maar niet te veel betalen (500-750 euro voor 2 weken) voor een appartement waar ik in wil. Wie weet iets? ik wil wel dat het netjes en schoon is zeg maar dus niet een bende!

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Vakantie
1.4K

Antwoorden (7)

Kreta en dan zo toeristisch mogelijk. Dan is het goedkoop. Reisbureaus weten dan wel weer hoe t zit met hygiëne enzo. Xxx
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je wilt uitgaan kan je naar chersonissos gaan, bijv. Naar het appartement Lefteris. Daar was het vorig jaar rond de 500 euro voor 2 weken
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
afgelopen jaar ben ik voor 600 euro 11 dagen in chersonissos geweest. voor de airco en de kluis moest je 20 euro extra betalen, eten zat er niet bij, maar je had wel een zwembad, pooltafel, internet etc. ...

bij de 600 euro zat ook vervoer met vliegtuig (transavia). ik heb er heel veel van genoten, mooi eilandje!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
hoe heette dat appartement?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Golden valentin hette het en de reis ging via gogo tours! Hier heb je een link, nog goedkoper dan vorig jaar: http://www.gogo.nl/griekenland/kreta/chersonissos/appartementen_golden_valentin.htm?objectIndex=8 Alles is persoonlijk maar ik vond daar alles geweldig!
Een beetje onbekender maar Lesbos is ook een mooi eiland. Wel redelijk groot
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Rhodos en Kos. Pak een simpel 2 sterren hotel alleen met ontbijt ( dat stelt niet veel voor), maar al zou je dat missen is het nog de duurte niet. Dan eet je gewoon een tosti of broodje gezond beneden aan de bar ofzo. Op kos heb je een hele lekkere broodjeszaak waar je voor 2,50 een flinke stokbrood hebt met vanalles erop wat je kan kiezen.
Je kan als je wilt voor 20 euro al gegeten hebben s'avonds incl drank. Toen ik er was ( 3 weken) heb ik na een paar dagen al geen zin meer in voorgerecht en na gerecht dat komt echt je strot uit geloof me.
Ik heb soms ook wel eens tussen de middag of ja eigenlijk tegen 2 uur half 3 ipv lunch, gewoon eenb paar stukken fruit op zoals meloen banaan en perzik..heerlijk verfrissend en kost dan geen drol..Vaak heb ik door de warmte al niet veel trek overdag...Mogelijkheden genoeg in ieder geval.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Parga, vastland.westkust
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kos. Het is er gezellig, betaalbaar en alles is bereikbaar per huurfiets.
De gezellige boulevard nodigt je uit voor een terrasje of om eens mee te gaan op een grote boot voor een excursie naar een van de andere eilanden.
Ontspan en geniet op Kos!