Wanneer kun je het beste bolbloemen bekijken?

De Poolse moeder van een vriendin wil graag eens naar Nederland komen om de bloeiende bollen te zien. Wanneer kan ze het beste komen, en waar kan ze het beste heen?

Cryofiel
14 jaar geleden
in: Vakantie
1.6K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Wat nou,Cryo,google stuk?
Cryofiel
14 jaar geleden
Nee, de agenda van de Keukenhof kan ik vinden. Het gaat erom wanneer ze *dit jaar*, na de langdurige winter, het beste bloembollen kan komen kijken. En waar ze dan verder heen kan.

Het beste antwoord

Informeer even bij een vvv in de bollenstreek hoe de bollen er bij staan op dit moment en op welke tijd de hoofdbloei dit jaar plaats zal vinden, de Keukenhof is mooi maar qua indruk niet te vergelijken met de echte bollenvelden.
Bij een dergelijke reis loont het de moeite om er een telefoontje aan te wagen. Te plannen is dat an ook omdat je niet vastzit aan enkele dagen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

In de maand mei op de Keukenhof zie het meest.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Wanneer ze bloeien, dus dat is in april vooral...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Keukenhof tussen 18 maart en 16 mei

Tulpen 4 daagse
18 t/m 21 maart

Love Weekeinde
26 t/m 28 maart

Roofvogelshow
2 en 3 april

Keukenhof 4 Kids
2 t/m 5 april

Jacoba Parade
4 april – Eerste Paasdag

Easter Parade (o.a. hoedenshow)
5 april – Tweede Paasdag
Vroege vogel ochtend, open vanaf 7.00 uur

Keukenhof trekt eropuit
10 april
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ik zou vooral even bellen, dit omdat door de strenge winter en de temperaturen van dit moment de bloei van de bollen achterblijft bij wat gebruikelijk is.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
De beste tijd is eind april/begin mei dan staat zowat alles in bloei ten noorden van Leiden. Gewoon de binnenwegen pakken want daar komen geen drommen toeristen uit Japan etc. Natuurlijk de Keukenhof moet zij bezoeken. =m.vr.gr Jan