Wat is de kortste vlucht(qua tijd) die je vanaf Rotterdam airport nemen kan?

Of het nou België Duitsland of Engeland is maakt niet uit

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Vakantie
1.9K
SimonV
9 jaar geleden
Rotterdam - Eindhoven duurt slechts 35 minuten.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Die bestaat niet meer..
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Gouden glorie uit een ver verleden. London is tegenwoordig de kortste vlucht.
Antoni
9 jaar geleden
Je kan rondvluchten maken boven Rotterdam...
SimonV
9 jaar geleden
Ik haalde m'n tijd hier vandaan (Transavia charter): https://www.google.nl/search?num=20&biw=800&bih=504&tbs=qdr%3Ay&q=vliegtijd+eindhoven+rotterdam&oq=vliegtijd+eindhoven+rotterdam&gs_l=serp.3..0i22i30.25769.35207.0.35528.72.48.2.0.0.20.234.5029.25j19j4.48.0....0...1c.1.45.serp..57.15.1522.etCWS8WTnK0

Antwoorden (1)

De kortste vlucht vanuit Rotterdam Airport (Zestienhoven) is naar London City. Een vlucht van 1 uur en 5 minuten.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Amadea
9 jaar geleden
Vanwege het uur tijdsverschil zou je kunnen zeggen dat de terugreis maar 5 minuten is, en de heenreis 2 uur en 5 minuten duurt!
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Hahaha... zo kun je het natuurlijk ook bekijken... :)
tinus1969
9 jaar geleden
De werkelijke tijd dat je in de lucht bent is bovendien meestal minder dan 1 uur 5 min. Reken op ca. 45 min. Ben wel benieuwd naar reden vd vraag.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Tinus ik moet voor mijn opleiding de kortste vlucht zien te nemen! En er een zo groot mogelijk verslag van maken
tinus1969
9 jaar geleden
Wat voor opleiding is dat? En wie betaalt die vlucht? JIjzelf?