Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

waar kan ik financiele hulp vinde om met mijn oma van 85 jaar en de familie naar de noordkaap te gaan.

vroeger is ze wel eens met opa (helaas overleden) naar de noordkaap geweest, om het noorderlicht te zien. ze wil daar nog wel eens heen, maar ze is al 85 jaar en kan dit niet meer alleen. we zouden dit wel met haar willen doen, maar financiaal wordt dat lastig. ze kan niet bij ons in de auto mee, dus dan zouden we iets moeten huren, maar waarschijnlijk is het voor haar prettiger (kunstknie) als we iets van een kamper kunnen huren.
nou zijn er voor heel veel dingen allerlei stichtingen en ik vroeg me af of er voor dit ook iets is waar we bij kunnen vragen.
ze is verder niet ziek of zo en het is ook niet een laatste wens voor haar overlijden, maar iets wat ze wel nog graag zou willen. en wij willen haar daar als familie wel bij helpen, maar weten even niet hoe.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Vakantie
702

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

Ik denk dat de enige oplossing de bank zal zijn. Als hier al een stichting voor is, dan zou hij heel snel failliet zijn.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Iedereen die gezond is moet zelf zijn vakantie betalen, jullie dus ook.
Je oma kan wellicht goedkoper met stichting zonnebloem op reis, maar die gaan niet naar de noordkaap.
Zoek een prijsknaller op internet voor een vliegticket, laat eventueel wat mensen thuis, en huur in noorwegen een camper.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Eh...wat dacht je van je eigen familie? Allemaal je stukje bijdragen. Dat hebben jullie toch wel over voor je oma?
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding