voornamen staan aan elkaar op eticket vliegticket , is dit een probleem ?

de 3 voornamen zoals ze in int. paspoort staan Piet Jan R.
staan aan elkaar op vliegticket Pietjanr.
achternaam is correct, zal dit een probleem zijn ?

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
in: Vakantie
7.7K
ronron1212
7 jaar geleden
Ja dan heb je de aanvraag niet goed ingevuld. Gauw contact opnemen.
Utrecht
7 jaar geleden
Maakt niet uit. Je zal zien dat ook mr er vast aangeschreven is.
Tip voor de volgende keer: gebruik alleen de eerste voornaam (zoals in je paspoort), de rest wordt toch niet gebruikt.
Edraket
7 jaar geleden
Als de namen op het ticket niet identiek zijn aan die op het paspoort mag je wel mee, maar laten veel maatschappijen je 100 euro betalen.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Hangt er helemaal vanaf waar je heengaat. Als je binnen Europa blijft kom je meestal wel weg met foutjes (is mij ook wel eens gebeurd naar Alicante, ging prima, niemand die 't boeit), maar zeker buiten europa en helemaal als er ook nog visa aan te pas komen wordt het wel een ander verhaal hoe strikt ze controleren. Mijn middelste naam bleek niet meegenomen te zijn bij het boeken toen ik naar Australie vloog (dat had de PZ medewerker even over het hoofd gezien) en dat stond natuurlijk wel op mijn paspoort... Nou, ik heb moeten lullen als brugman daar in Sydney, ik mocht bijna niet naar binnen :o Ze maken geen grappen daar. Hoe dan ook, snel contact opnemen en laten fixen, dan weet je 't zeker.
Ritsuka
7 jaar geleden
Het moet echt hetzelfde zijn als op het paspoort, anders kun je problemen krijgen. Speciale tekens worden niet gepakt, dus als je bijvoorbeeld een 'ö' in je naam hebt, dan moet je er 'oe' van maken.

Antwoorden (1)

Nee, dat is geen probleem. Mij gebeurde het laatst ook.

Op alle boekingsformulieren had ik de voornamen en de achternaam correct ingevuld, en gecontroleerd of het inderdaad helemaal goed was. Op het e-ticket stond alles aan elkaar geplakt, precies zoals jij zegt.

Ik vermoed dat dit een foutje is in het systeem dat het e-ticket aanmaakt. Misschien een verkeerd lettertype (met verkeerde spatiëring), misschien daadwerkelijk een foutje in het systeem. Hoe dan ook, in plaats van "Gerda Johanna Petronella" stond er "GERDAJOHANNAPETRONELLA" (fictief voorbeeld).

Dit bleek geen probleem. Heen- en terugreis verliepen vlekkeloos.

Cryofiel
7 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Cryofiel, van harte bedankt voor je antwoord, zal nu terug beter slapen, gr.