hoe kun je als 15-jarige scholier op uitwisseling?

buiten school om, is er een site ofzo waar mensen elkaar treffen die op uitwisseling willen? en dan gewoon voor de leuk en om die taal te leren enzo, en daar meedraaien op school voor een paar weken bijv.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Vakantie

Antwoorden (3)

Dit kan nog niet op je 15e naar mijn weten xd, je mag nog nieteens alleen reizen. Paar jaartjes wachten dus
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1 jaartje zou sowieso genoeg zijn. ik heb ook al alleen intercontinentaal gereist op mijn 16e
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Zelfs kinderen van een jaar of 7 mogen alleen reizen maar dat zijn dan wel ummetjes. Met 15 kun je heus wel alleen reizen.
Hier zou je dat eventueel kunnen...

http://www.studytravel.com/
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Hoi hoi,

Er zijn bepaalde organisaties, zoals Information Planet, waar je al wel aan een programma kunt deelnemen op 15 jarige leeftijd. Je gaat naar een publieke High School en je verblijft bij een gastgezin. Een leuke ervaring!