Hoe boek je bij Stena Line een enkele reis boot+trein VAN London NAAR Hoek van Holland?

Op de site van Stena Line kun je kaartjes voor de boot Hoek van Holland - Harwich kopen. Dat kan retour, maar ook enkele reis in beide richtingen. Nu hebben ze ook een boot+trein-formule, waarbij de Engelse trein inbegrepen is. Je hebt dan de boot Hoek van Holland - Harwich en de trein Harwich - London in één boeking voor slechts 45 euro per enkele reis. Ook die kun je zowel retour als enkele reis boeken. Maar nu de vraag: als ik die laatste formule (boot+trein) wil boeken en ik kies voor een enkele reis, dan kan ik alleen Hoek van Holland - London boeken en niet London - Hoek van Holland. En ik wil juist enkel een terugreis van London naar Hoek van Holland boeken, maar wel inclusief die trein naar Harwich. Want op de heenweg vlieg ik. Weet iemand hoe ik dit kan boeken? En kan dat dan ook voor die 45 euro?

9 jaar geleden
in: Vakantie
2K

Het beste antwoord

Eigenlijk zo simpel als ik dacht. Door niet de Nederlandse Stena line site te gebruiken maar de Engelse. Daar kan je het kaartje wat jij zoekt boeken voor GBP 45

Dit kaartje is vanaf Londen Liverpoolstreet station naar elk station in Nederland (zie link)