kan je voor een langere tijd verblijven op de galapagos eilanden?

Ik wil heel graag naar de Galapagos Eilanden toe, maar ik vind alleen maar cruises en hotellen waar je maar een bepaald aantal dagen kan verblijven.
Maximaal 8 dagen. en ik wil heel graag 2 maanden daar blijven. als je deze vraag beantwoord hebt, kunt u dan A.u.b ook mijn andere vraag beantwoorden?

Toegevoegd na 53 minuten:
betreft:
http://www.goeievraag.nl/vraag/manieren-verblijven-galapagos.287107

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Vakantie

Antwoorden (1)

Er wonen ook mensen op de Galapagos eilanden dus daar zal je ook langer kunnen verblijven.

Je zult je reis op een andere manier dan de gewoonlijke moeten boeken en het kan dan behoorlijk in de duiten lopen.

Ben overigens niet zo'n voorstander van vakanties naar dergelijke gebieden vanwege de kwetsbaarheid van de natuur, de flora en fauna die op die eilanden thuis hoort is bijna in zijn geheel verdwenen door toerisme het is ook de verblijfplaats van de meest bedreigde diersoort ter wereld, een reuze schildpad met de naam Lonely George, als deze gestorven is betekent dat het einde van deze soort schildpadden.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Omdat het zo snel word aangetast allemaal wil ik er nog van genieten, maar ja.. als het nog lukt, dit word een reis alleen voor mij en ik wil er zo'n 15000 voor reserveren, ik ga over ongeveer 6 jaar, dus ik ga vanaf nu goed sparen, maar kunt je mij dan ook misschien ook informeren over mijn andere vraag? : http://www.goeievraag.nl/vraag/manieren-verblijven-galapagos.287107