Zijn er nog meer molens waar je in kunt overnachten?

Ik heb er drie gevonden, 1 in Zeeland, 1 in Eindhoven en 1 in Bergharen (Gld). Een van deze twee kan maar per nacht gereserveerd worden. De andere twee alleen per weekend/midweek. En eigenlijk zoek ik iets meer in de buurt van Amsterdam/Het Gooi.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Vakantie

Het beste antwoord

Weliswaar niet in Amsterdam/Het Gooi maar in Groningen.

Welkom bij Molen Hunsingo! ◦Een uniek overnachtingsadres in een schitterende molen
◦Heerlijk lunchen en dineren
◦Leuke weekend arrangementen
◦Kanoverhuur
◦Fiets- en wandelroutes
◦Toeristische informatie
◦Lokatie voor vergaderen, workshops en cursussen
◦Groningen en Schiermonnikoog op korte afstand

Openingstijden:

Winterseizoen 2011 (oktober - april):
Woensdag t/m Vrijdag: 17.00 tot 23.00 uur
Zaterdag 14.00 uur tot 23.00 uur. Zondag: 12.00 uur tot 23.00 uur.
Maandag t/m Vrijdag op afspraak open voor vergaderingen, cursussen e.a. bijeenkomsten (groepen vanaf 20 personen).

Parkeermogelijkheden:

Gelieve niet voor de molen te parkeren.
U kunt uw auto parkeren voor de kerk naast de molen, of langs de Bedumerweg.

Uiterdijk 4
9959 PK Onderdendam
T 050-3049100
F 050-3049655
E info@molenhunsingo.nl
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

In de molen in Giethoorn (zonder wieken weliswaar) kan je ook overnachten. Dat is een antwoord op de eerste vraag.
In Noord-Holland kan ik geen molen vinden om in te kunnen overnachten, er zijn er alleen om op speciale dagen te bezoeken.
Amadea