Wat is de route van het toeristentreintje in Porec?

In verband met het boeken van een appartement in Porec, Kroatië, wil ik graag weten hoe het toeristentreintje rijdt.
Door veel zoeken heb ik wel enkele campings en resorts gevonden waarlangs hij rijdt, maar het hele traject ben ik niet tegengekomen.

Ook niet wat de kosten zijn.

Wie o wie, kan mij hier antwoord op geven?

Dank voor jullie reacties!

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Vakantie
4.9K

Het beste antwoord

Het toeristentreintje in Poreč in Kroatië kent twee routes.

Één route gaat van Poreč naar Valamar Pinia (ten noorden van Poreč) en terug; de andere route gaat van Poreč via Brulo en Plava Laguna naar Zelena Laguna (ten zuiden van Poreč) en terug.

De kosten voor ieder deel van de route zijn 10 of 20 Kroatische kuna, afhankelijk van de lengte van het deel van de route. Poreč-Brulo kost bijvoorbeeld 10 kuna; Poreč-Plava Laguna kost 20 kuna. De waarde van 10 Kroatische kuna is ongeveer € 1,30; de waarde van 20 Kroatische kuna is iets meer dan € 2,60. Dit zijn prijzen voor een enkele reis.

Zie voor meer informatie: http://www.istrijada.com/pdf/letak_Vita%20leva_2011.pdf
Antoni
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Kroatie zit allang in de EU dus kuna valuta is het niet meer. Met andere woorden prijzen zijn waarschijnklijk ietsjes hoger.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Hartelijk dank Antoni, dat bedoelde ik.
Jij kan beter zoeken dan ik, blijkbaar. Nu kan ik in een groter gebied zoeken naar accommodatie. :)
Antoni
8 jaar geleden
@Mastha, nee, niet alle EU-leden hebben automatisch de Euro als munteenheid. Daarvoor moeten zij na toetreding tot de Europese Unie nog aan andere, financiële voorwaarden voldoen. Kroatië voldoet daar nog niet aan.