Wie weet een site(of iets anders) waar ik toeristische routes ( in Nederland) voor motors , kan vinden?

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Ik gebruik daarvoor altijd www.gpstracks.nl. HIerop staat routes die je als reisplan kan inladen in een navigatiesysteem en vervolgens kan narijden. Indien je geen navigatiesysteem hebt, kan je de route ook in google maps laden als het goed is. Je kunt ook eens kijken op de site van Jan Boersma. Dit is een priester met een gepassioneerde hobbie.... motorrijden. Hij heeft er zelfs een navigatieprogramma voor geschreven. Tyre heet het geloof ik. www.janboersma.nl en dan naar de subpagina Motor.. ERG leuk !! goeie reis !

Hier vind je diverse routes in Nederland. De routes staan in de provincie waar ze starten. De Routes De routes zijn verdeeld per provincie Door op de provincie te klikken of door onderstaand keuze menu kom je op de gewenste pagina. Toegevoegd na 53 seconden: http://www.verweijweb.nl/nederland.htm

Bij de anwb

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100